„vidaXL“ esame įsipareigoję užtikrinti, kad mūsų svetainė būtų prieinama visiems, įskaitant asmenis su negalia.

Vadovaujamės Žiniatinklio turinio prieinamumo gairėmis (WCAG) 2.1 lygio AA standartu, kad užtikrintume, jog mūsų skaitmeninės paslaugos atitiktų naudotojų poreikius ir Europos prieinamumo aktą.

Apie mūsų paslaugą

„vidaXL“ siūlo internetinę platformą, kurioje galima įsigyti namų ir sodo produktų. Mūsų internetinė parduotuvė sukurta taip, kad užtikrintų sklandžią apsipirkimo patirtį - nuo naršymo ir produktų pasirinkimo iki atsiskaitymo bei paskyros valdymo. Be to, teikiame nuolatinį klientų palaikymą pasitelkdami savo agentus ir pokalbių roboto funkciją.

Atitiktis prieinamumo reikalavimams

Prieinamumą pagerinome:

  • Padidinome spalvų kontrastą, kad jis atitiktų AA/AAA standartus pagal WCAG
  • padidindami interaktyvių elementų tikslinę sritį bent iki 44x44px pagal AAA WCAG standartus
  • patobulinome fokusavimo elgseną ir išvaizdą, kad navigacija būtų geresnė.
  • Klaidų prevencijos ir tvarkymo gerinimas, naudojant aiškesnes vaizdines nuorodas ir optimizuotą kopiją.
  • Kodo lygmens patobulinimai naudojant tinkamą HTML semantiką ir ARIA žymas.
  • aprašomųjų alt žymų įtraukimas į internetinės parduotuvės paveikslėlius.
  • Pagal WCAG rekomendacijas padidinti teksto dydį iki 16 px. Sakydami „bazinis“, suprantame, kad visos pastraipos ar ilgos kopijos turi būti bent 16 px, taip užtikrinant tinkamą teksto nuskaitymą.

Nuolatinės prieinamumo pastangos

Siekdami palaikyti ir toliau gerinti prieinamumą, mes:

  • nuolat stebime prieinamumo kriterijus, kad užtikrintume nuolatinę atitiktį
  • Laikui bėgant tobuliname kodo lygmens prieinamumo žymas, kad naudotojams ir paieškos sistemų naršyklėms būtų pateikti tikslūs žymenys.
  • Užtikrinti vidines projektavimo procedūras, pagal kurias pirmenybė teikiama prieinamumo reikalavimų, pavyzdžiui, tikslinės srities, spalvų kontrasto ir fokusavimo elgsenos, laikymuisi.

Žinome, kad kai kurias sritis galima patobulinti, Tai apima sklandesnę ir intuityvesnę apsipirkimo patirtį, pavyzdžiui, patobulinti, kaip naudotojai ieško produktų, tvarko savo krepšelį ir užbaigia pirkimą, kad viskas būtų asmeniškiau ir be pastangų. Taip pat geriname prieinamumą, kad visi, nepriklausomai nuo gebėjimų, galėtų lengvai naršyti ir naudotis mūsų svetaine. Tokiais atvejais aktyviai dirbame, kad įdiegtume prieinamas patobulinimų alternatyvas, o atnaujinimus paskelbsime būsimuose leidimuose.

Prieinamumo palaikymo procesai

Esame nustatę vidinius procesus, skirtus ilgalaikiam prieinamumui užtikrinti, įskaitant:

  • nuolatinę stebėseną ir testavimą kūrimo ciklų metu
  • prieinamumo problemų, pataisymų ir patobulinimų dokumentavimą
  • būsimų patobulinimų planą, pagrįstą naudotojų atsiliepimais ir prieinamumo auditais
  • speciali naudotojų patirties dizaino komanda, kuri teikia pirmenybę vizualiniam prieinamumui, daugiausia dėmesio skirdama spalvų kontrastui, bakstelėjimo sritims ir teksto dydžiui.

Kreipkitės

Esame įsipareigoję nuolat gerinti savo prieinamumą. Jei susiduriate su sunkumais pasiekdami mūsų svetainę arba turite pasiūlymų, kaip ją patobulinti, susisiekite su mumis:

- https://support.vidaxl.net/hc/lt/requests/new?ticket_form_id=24409481452561

Garsinė versija

Galima rasti šio pareiškimo garsinę versiją.