„Premium Experience“ paslaugos – taisyklės ir sąlygos

Įmonės pavadinimas: vidaXL Europe B.V.
Adresas: Mary Kingsleystraat 1, 5829 SK Venlo, Nyderlandai
El. paštas: webservice@vidaxl.lt
Interneto svetainė: www.vidaXL.lt
Aptarnaujama paslauga: Savalaikis užsakymo išsiuntimas ir prioritetinis klientų aptarnavimo užklausų nagrinėjimas
Pirkimo data: nuoroda į sąskaitą faktūrą
Garantijos kaina: 4.99EUR
Paslaugos trukmė:
  • Išsiuntimo prioritetas: nuo prenumeratos dienos užsakant iki visiško užsakymo išsiuntimo
  • Klientų aptarnavimo prioritetas: iki pasibaigs teisinė garantija produktui
Paslaugos objektas:
Ši paslauga siūloma vidaXL kaip papildoma vertė šalia galiojančių vartotojų teisių pagal Lietuvos teisę. Ji užtikrina prioritetinį užsakytų prekių išsiuntimą (per 1 darbo dieną nuo užsakymo) bei greitesnį klientų užklausų nagrinėjimą.

 

PASLAUGOS ĮGYVENDINIMO SĄLYGOS:

1. Paslaugos nauda:

1.1 Užsakymo tvarkymo prioritetas:

    1.1.1 Jūsų užsakymas bus tvarkomas pirmumo tvarka, kad jis būtų greitai apdorotas ir perduotas kurjeriui.

    1.1.2 Užsakymas bus įtrauktas į eilės pradžią, kad būtų užtikrintas greitesnis išsiuntimas – ypač naudinga didelio užimtumo laikotarpiais arba netikėtų vėlavimų metu.

1.2 Neišsiuntimo garantijos nesilaikymas:

    1.2.1 Jei nesilaikysime išsiuntimo garantijos (t. y. neišsiųsime per 1 darbo dieną), suteiksime kompensaciją – 150 % nuo paslaugos kainos, kupono pavidalu.

    1.2.2 Jei užsakyme yra kelios prekės ir tik dalis jų neišsiųsta per garantuotą laiką, kompensacija bus skaičiuojama proporcingai uždelstų prekių vertei.

1.3 Prioritetinis klientų aptarnavimas:

    1.3.1 Užklausos bus nagrinėjamos per 12 valandų, jei:

    • užklausa pateikiama iš to paties el. pašto, kuriuo buvo pateiktas užsakymas;
    • pirmame pranešime aiškiai nurodytas užsakymo numeris.

    1.3.2 Jei nėra užsakymo numerio arba naudojamas kitas el. paštas, taikomas įprastas 24 val. atsakymo terminas pirmam pranešimui. Prioritetinis aptarnavimas taikomas po prenumeratos patvirtinimo.

2. Išimtys:

2.1 Ši paslauga netaikoma pačioms prekėms (tokioms kaip remontas, keitimas ar grąžinimas), o tik aukščiau aprašytoms paslaugoms.

3. Kaina:

3.1 „Premium Experience“ paslaugos kaina yra 4.99 EUR už vieną užsakymą.

4. Paslaugos galiojimo trukmė:

4.1 Išsiuntimo prioritetui – nuo užsakymo datos iki visų prekių perdavimo kurjeriui arba tol, kol bus suteikta kompensacija kupono forma.

4.2 Klientų aptarnavimo prioritetui – iki pasibaigs teisės aktuose numatyta produkto garantija.

5. Atsisakymo teisė ir papildomos paslaugos:

5.1 Pagal Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą bei Vartotojų teisių apsaugos įstatymą, vartotojas turi teisę atsisakyti internetinės pirkimo sutarties per 14 kalendorinių dienų.

5.2 Jei atsisakoma viso užsakymo, sumokėta kaina už „Premium Experience“ paslaugą taip pat grąžinama, jei išsiuntimo paslauga dar nebuvo visiškai įvykdyta (t. y. prekės dar neišsiųstos).

6. Priminimas apie teisines garantijas:

6.1 Ši paslauga nepakeičia įstatymais numatytų vartotojų teisių. Pardavėjas išlieka atsakingas pagal Lietuvos teisės aktus.

6.2 Teisinė garantija (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364 straipsnis):

    6.2.1 Vartotojai turi teisę pareikšti pretenzijas dėl defektų per dvejus metus nuo prekių pristatymo.

    6.2.2 Per pirmuosius šešis mėnesius nuo pristatymo laikoma, kad bet koks defektas buvo pristatymo metu, nebent pardavėjas įrodo kitaip.

    6.2.3 Vartotojai gali prašyti pataisyti ar pakeisti nekokybiškas prekes. Jei šios priemonės yra neįmanomos arba nepagrįstos, jos gali siekti sumažinti kainą arba nutraukti sutartį.

6.3 Garantija dėl paslėptų defektų:

    6.3.1 vartotojai gali reikalauti paslėptų defektų per įstatymų nustatytą laikotarpį, turėdami teisę atšaukti pardavimą arba siekti pardavimo kainos sumažinimo.

Papildoma informacija:

Ši paslauga galioja tik Lietuvoje ir yra reglamentuojama pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Ginčų atveju, jei nepavyksta susitarti taikiai, ginčus nagrinės kompetentingi Lietuvos teismai.