Siunta pažymėta kaip pristatyta, tačiau negauta

Jei jūsų siuntos sekimo nuorodoje rodoma, kad jūsų užsakymas buvo pristatytas, tačiau jo negavote, sekite toliau nurodytus žingsnius:

Patikrinkite siuntos sekimo informaciją
- Peržiūrėkite siuntos sekimo informaciją ir įsitikinkite, kad vežėjas nepaliko kokių nors pastabų arba neatliko atnaujinimų, bei užtikrinkite, kad nurodytas pristatymo adresas yra teisingas. Kartais vežėjai pateikia išsamią informaciją apie tai, kur siuntinys buvo paliktas;
- Apžiūrėkite aplink savo namą esančią teritoriją, įskaitant laiptus ir šoninius įėjimus – kartais siuntiniai paliekami vietose, kuriose jų nesimatytų.
- Galbūt verta pasiteirauti kaimynų arba registratūros darbuotojų, ypač, jei gyvenate daugiabutyje arba siuntinys turėjo būti pristatytas į pastatą, kuriame įsikūrusi įmonė.

 

Pranešimas apie negautas prekes
Jei siuntos rasti nepavyksta, pateiksime pretenziją vežėjui. Šiuo atveju reikia, kad užpildytumėte ir pasirašytumėte pranešimą apie negautas prekes.

Pranešime turi būti pateikta toliau nurodyta informacija:

  • Siuntos (-ų), kurios (-ių) negavote, sekimo numeris (-iai);
  • Vardas, pavardė ir adresas (kuris buvo nurodytas pristatymui);
  • El. pašto adresas ir telefono numeris;
  • Užsakymo numeris ir užsakymo data (užsakymo pateikimo diena);
  • Ranka rašytas parašas (net jei forma pildoma skaitmeniniu būdu, reikalingas fizinis parašas);

Svarbu

    • Jei kiekviena prekė turi atskirą sekimo numerį, pateikite visų trūkstamų prekių sekimo numerius;

    • Kai kurie vežėjai reikalauja, kad vietoje vidaXL formos pateiktumėte jų formą. Tokiais atvejais, spustelėję ant vežėjo, kuris buvo atsakingas už jūsų pristatymą, galite naudoti vieną iš žemiau pateiktų formų:

DPD (norėdami gauti instrukcijas, spustelėkite čia)

 

Tolesni veiksmai pateikus formą
Kai tik gausime jūsų pasirašytą formą, pateiksime pretenziją vežėjui ir kaip įmanoma greičiau susisieksime su jumis dėl sprendimo.
Jei nesate tikri dėl kurios nors šio proceso dalies arba jums reikia pagalbos, nes nežinote, kuri forma tinkama, mūsų klientų aptarnavimo komanda visuomet pasiruošusi jums pagelbėti. Prireikus pagalbos, nedvejodami kreipkitės.

 

Norite sužinoti daugiau apie pristatymus „vidaXL“? Perskaitykite mūsų keletą su tuo susijusių straipsnių: