Grąžinau ne tą prekę

Grąžinus prekę gali atsitikti taip, kad kai kurios prekės atsiduria grąžinamoje pakuotėje, nors jos ir nereikalingos. Žemiau rasi 4 scenarijus:

  1. Grąžinamoje pakuotėje yra kitokia prekė;
  2. Į grąžinimo pakuotę įtrauktos kelios prekės, įskaitant prekę, kurią reikia grąžinti;
  3. Į grąžinimo pakuotę įtrauktos kelios prekės, išskyrus prekę, kurią reikia grąžinti;
  4. Asmeniniai daiktai įdedami į grąžinimo pakuotę.

Jei atsidursi bet kuriame iš pirmiau minėtų scenarijų, kuo greičiau susisiek su vežėju ir paprašyk, kad jis tau grąžintų siuntinį. Jei tai neįmanoma, susisiek su mūsų klientų aptarnavimo komanda vienu iš toliau pateiktų mygtukų.

Mes padarysime viską, kad sektume paketą ir bandysime grąžinti visas papildomas prekes, kurios buvo pridėtos per klaidą. Tačiau svarbu pažymėti, kad:

  • nepaisant visų mūsų komandos pastangų, tavo daiktų atsiėmimas nėra garantuotas;
  • tau bus grąžinti pinigai pagal mūsų pinigų grąžinimo politiką. Jokia papildoma prekė (-ės), įtraukta į pakuotę, negrąžinama;
  • Jei rasime tavo prekę (-es), atsiųsime ją nemokamai.

 

Ar nori sužinoti daugiau apie vidaXL prekių grąžinimus? Peržiūrėk kai kuriuos susijusius straipsnius: