Telefoninių pokalbių įrašymo politika

Jums susisiekus telefonu su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, pokalbis gali būti įrašytas. Šiame straipsnyje rasite visą su mūsų telefoninių pokalbių įrašymo politika susijusią informaciją.

 

>Kodėl jūs įrašote pokalbius?

Pokalbius mes įrašinėjame kokybės ir paslaugų įvertinimo tikslais. Mūsų tikslas – įsitikinti, kad jums su mumis susisiekus telefonu ar bet kokiu kitu būdu, būtų užtikrinta geriausią paslaugų kokybę.

 

>Ar galiu atsisakyti, kad pokalbis būtų įrašytas?

Taip, prieš pradedant pokalbį jūsų bus paprašyta sutikti arba atsisakyti, kad pokalbis būtų įrašytas. Jei su tuo nesutinkate, pokalbis nebus įrašytas ir viskas, kas buvo įrašyta anksčiau bus nedelsiant ištrinta.

 

>Kiek laiko saugojate įrašytus pokalbius?

Mes laikome įrašus 21 dienos laikotarpį pradedant nuo dienos, kai buvo atliktas įrašymas.

 

>Kokioje šalyje saugojate įrašytus pokalbius?

Įrašyti pokalbiai saugomi Vokietijoje esančioje duomenų bazėje.

 

>Kokios yra mano su šiais įrašais susijusios teisės?

Jūs turite šias teises: teisė būti informuotam, teisė pasiekti informaciją, teisė ištaisyti informaciją, teisė būti pamirštam, teisė apriboti duomenų tvarkymą, teisė perkelti duomenis, teisė nebūti pririštam prie tik automatizuotomis priemonėmis pagrįsto sprendimo, teisė nesutikti ir teisė atšaukti sutikimą. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tai, ką reiškia šios teisės, skaitykite mūsų telefoninių pokalbių įrašymo politiką.

 

Norite perskaityti mūsų telefoninių pokalbių įrašymo politiką? Spauskite čia.